Saga C.P. - contabilitate pentru societati comerciale

Saga C.P. - programul de contabilitate saga

 
Programul SAGA C.P. este un program de contabilitate integrat pentru principalele elemente patrimoniale ale firmei (imobilizari, stocuri, salarii, furnizori, clienti, trezorerie). Pe langa acoperirea necesitatilor de contabilitate financiara printr-un mecanism extrem de simplu, programul permite si o urmarire eficienta a cheltuielilor, veniturilor si respectiv a profitului atat pe centre de profit configurabile de catre utilizator cat si pe sursele de venit concrete ale activitatii / purtatori (marfuri, produse, servicii)..
Module componente ale programului Saga C.P. :
  • Preluare date contabile initiale
  • Configurare generala
  • Nomenclatoare (centre de profit, gestiuni, articole / servicii, furnizori / clienti, personal)
  • Aprovizionare
  • Transferuri intre gestiuni, Consumuri / Productie
  • Vanzare
  • Salarii(state de plata/avansuri, fise fiscaledeclaratia unica 112)
  • Trezorerie
  • Rapoarte contabile (fise conturi, balante), situatii operative (imobilizari, stocuri, furnizori, clienti, centre de profit, profit pe purtatori, etc.)
  • Controlul integritatii datelor dvs fara a rigidiza metodologia de introducere a documentelor este realizat printr-un sistem de validare a informatiei introduse separat de inregistrarea ei. 

Multi-societate - numarul de societati la pentru care poate fi folosit este limitat doar de spatiul pe hdd-ul calculatorului dvs. 
Posibilitate de lucru in retea - se permite operarea simultana de pe calculatoare diferite in aceeasi retea LAN. 

 

Programul poate fi descarcat si utilizat gratuit pentru o perioada de 90 zile folosind link-ul de mai jos. La finalul perioadei de evaluare va trebui sa achizitionati o licenta de utilizare daca doriti sa folositi programul in continuare.
Insa, daca aveti deja programul instalat, va trebui sa descarcati si sa utilizati kit-ul de actualizare pentru actualizarea programului la ultima versiune.

 


Ecrane din program:
Nota: De la data postarii acestor screenshot-uri programul a suferit si sufera in continuare modificari pentru actualizrea legislatiei, imbunatatirea functionalitatii existente si/sau introducerea unor noi functionalitati, care se pot reflecta in interfata, de aceea, imaginile afisate au caracter informativ. Cea mai buna metoda de evaluare este decarcarea si instalarea produsului, perioadsa de evaluare este de 90 zile in care programul arata si se comporta asemenea variantei inregistrate/activate.
Va multumim.

 

  Informatii generale: Configurarea societatii in programului de contabilitate saga
Configurarea informatiilor generale in programul Saga C.P.

 

  Prealuare dateOperatie necesara in programul Saga C.P. pentru configurarea societatii
preluarea soldurilor initiale in programul de contabilitate saga

 

Centre de profit in programul de contabilitate Saga C.P. sunt definite implicit 'Administratie' si 'Activitati lucrative'
configurare centre de profit in programul de contabilitate saga

 

  Plan de conturiConturi create automat de program pentru generarea notelor contabile si conturi manuale (create de dvs.)
planul de conturi in programul de contabilitate saga

 

 

  SalarizareNomenclator salariati - informatiile unui salariat
salarii in programul de contabilitate saga - nomenclator salariati - modul salarizare

 

  Registru jurnal: Note contabile - articol contabil selectat
saga - soft contabilitate - registru jurnal in programul de contabilitate saga

 

  IntrariLista documentelor de intrare - factura de intrare - editarea unei pozitii de pe facturadocumentele de intrare in programul de contabilitate saga - soft contabilitate, salarii, stocuri, etc

 


 

Preturi licente / abonament:
Prin achizitioneara unei licente pentru programul de contabilitate SAGA C.P. beneficiati implicit de un abonament pentru actualizari si asistenta tehnica valabil 6 luni, care poate fi prelungit pentru aceeasi perioada in mod succesiv.
 
Programul se activeaza prin introducerea unui cod de activare pe care il veti primi la achizitionarea licentei, deblocand programul definitiv, actualizarile insa, sunt permise doar in perioada de abonament.
 
Preturi:
  • Pretul licentei de utilizare (+abonament implicit) pentru un singur calculator este de 150 RON
  • Pentru fiecare licenta suplimentara oferim o reducere de 10% ( 1 licenta = 150 RON; 2 licente = 285 RON )
  • Costul de prelungire al abonamentului este acelasi cu valoarea platita initial (pentru nr de licente achizitionate).
 
Etapele obtinerii codului de activare / abonamentului: 
  1. Completarea formularului de comanda
  2. Achitarea contravalorii in baza facturii proforme emise
  3. Comunicarea codurilor de identificare ale programului Saga C.P. pentru fiecare calculatoar care va fi licentiat (accesibil prin meniul "Administrare / Informatii inregistrare") 
  4. Dupa confirmarea incasarii veti primi prin email codurile de activare, factura, contactul de abonament si numele de utilizator + parola pentru autentificarea pe site-ul nostru in vederea descarcarii actualizarilor programului pe masura ce acestea vor fi disponibile
 
Acordarea asistentei:
  1. Actualizarea programelor

    - In momentul in care este disponibila o actualizare pentru programul Saga C.P., acesta (programul de contabilitate Saga C.P.) va afisa o notificare in partea dreapta-sus pe spatiul de lucru ( "desktop-ul" programului ).
    - Pentru actualizarea programului, trebuie sa intrati pe site-ul nostru, sa va autentificati folosind user-ul si parola primite de la noi impreuna cu factura si contractul de abonament, apoi sa descarcati kit-ul de actualizare din sectiunea Downloads / Saga C.P.  pe care sa-l lansati in executie dupa dupa ce a fost descarcat de pe site.
    - Kit-ul de actualizare este vizibil doar pentru utilizatorii autentificati.
    - Va puteti autentifica in vederea descarcarii kit-ului de actualizare doar daca sunteti in perioada de abonament.

  2. Repararea bazei de date

    - Baza de date a firmei in lucru poate fi arhivata pentru pastrarea intr-un loc sigur sau pentru trimiterea la depanat (in cazul unor probleme) 
    - Arhivarea bazei de date a firmei in lucru se realizeaza prin meniul "Administrare / Intretinere tehnica", butonul "Arhiveaza baza de date"
    - Dupa ce a fost creata arhiva, aceasta apare in lista de arhive (pagina urmatoare) de unde poate fi copiata intr-o alta locatie (alta partitie, un alt hdd, un stick usb, etc.), poate fi restuarata sau poate fi trimisa la depanat
    - In formularul de trimitere a arhivei la depanat este necesar sa specificati cat mai concret problema intampinata cu exemple si eventual un scenariu de reproducere a problemei.